V rámci našich služeb a díky spolupráci ze strany výrobce, Vám můžeme na výrobky, které jste zakoupili u nás nabídnout bezstarostný servis. Reklamace zakoupeného zboží se řídí reklamačním řádem, který je pro Vás k dispozici zde

Vyplňte online formulář, výrobek zabalte a přiložte kopii nákupního dokladu. Reklamovaný výrobek si u Vás následně vyzvedneme anebo nám jej zašlete na adresu sídla naší společnosti. Pokud jste v níže uvedeném přehledu nenašli značku zakoupeného výrobku, napište nám email na: info@happytools.cz.

V rámci reklamace si u Vás v případě Vašeho zájmu zboží vyzvedneme. To vše je zdarma. Výrobek nám můžete také zaslat nebo sami doručit do sídla naší společnosti.

Pro případné urychlení reklamačního řízení po uplatnění reklamace si můžete stáhnout reklamační list zde a dle pokynů vyplnit, vytisknout a spolu s reklamovaným zbožím a kopií faktury nebo uvedením čísla objednávky / faktury, případně jiného důkazu o tom, že jste výrobek zakoupili u nás odeslat na reklamační adresu Happy tools s.r.o. Masarykova 922, 39601 Humpolec (sídlo a provozovna naší společnosti). Nemáte-li možnost reklamační list vytisknout, postačí když nám popíšete vady zakoupeného výrobku a doložíte kopii faktury nebo číslo faktury / objednávky, případně jiný důkaz o tom, že jste výrobek zakoupili u nás. Před posláním samotné reklamace nám pro urychlení reklamačního řízení velmi pomůže, pokud nám zašlete email, ve kterém sdělujete tuto skutečnost a shrnujete vady zakoupeného výrobku, a to na emailovou adresu: info@profinaradi.com. Poté Vám bude upřesněno, jak při reklamaci postupovat.

Při reklamace elektrického nářadí značky BOSCH vyplňte online formulář níže podle typu nářadí

   •  Profesionální elektrické nářadí

   •  Akumulátory a nabíječky profesionálního nářadí

   •  Hobby nářadí a nářadí Dremel

   •  Zahradní nářadí